Kızlar 12. Haftada kan vermiştim 12.1 çıkmış o zaman 20+2 oldum bugün kan verdim 9.4 e düşmüş demir ilacı kullanmama rağmen ebe çok düşmüş dedi bu değer bi sıkıntı teşkil eder mi böyle olanlar var mı ne yapmalıyım yükselmesi için?( kırmızı et yiyemiyorum maalesef 🙁)