Civciv53 Semyil ben hepsiburadadan sipariş verdim dün geldi memnunum güzeldi fiyatına göre ledli bulut olarak 550 tl ye yaptırdım
Merryceyn Semyil ben instagramdan dododesign sayfasından aldım göründüğü gibi geldi internettekilere göre fiyatı bi tık yüksek ama ben beğendim
Ezel16 Semyil Buradan yaptıracağım çok güzel şeyler var inceleyebiliriz.. Burda bir arkadaş yaptırmıştı çok memnun kalmıştı 💖
LinamAsyam zeliskya merhaba bende bu sayfaya yaptırmak için ödeme yaptım geri dönüş alamadım ulaşmam için numara verir misiniz
Erklslvi Kızlar biraz daha uygun fiyatlı bir şeyler istiyorsanız eğer ki Trendyol‘dan 30 tane magnet ve kapı süsünü 160 TL’ye aldım ben biraz dönüştürdüm çok da güzel oldu bence Sizlere de fikir olsun https://mutluresim.com/images/2024/07/03/zkE1Xd.jpeg 
mervemurat16 Semyil ücretli/ücretsiz ürn satışı yapılması forum kuralları gereği yasaktır🌸Happy kids uygulamasında 2.el kısmına göz atabilirsiniz
mickey Semyil Bende kasnak üzerine punch işlemeli isimlik siparişi verdim. Henüz gelmedi ama çok beğenmemiştim görünce