Kızlar merhaba yaklaşık 2 haftadır sağ böbrek ağrısı kusma üşüme titreme sikayetlerim vardı acile gttim idrarda enfeksiyon var denilip tek kullanımlık toz verdiler 2 gün iyi oldum daha sonrasında tekrar kotulestim idrarimdaki enfeksiyon kana geçmiş antibiyotik tedavisine başladık. Ultrason çektim ultrasonda sag böbreğimde büyüme olduğu söylendi başına gelen var mı acaba