Fatovebebegi ikisine de git. hangisi içine sinerse oraya devam edersin.
medipol daha çok bilindik diye. bi de önerdiler bana o hastaneyi o yüzden orayı tercih ettim.
fazla araştıran bir arkadaşım ve yengem orda doğum yaptı.. ikisi de memnun ayrıldı :)
bakalım biz nasıl ayrılıcaz :D
yakın bir arkadaşımda benimle aynı doktora gidiyor.