elifozkann Kasılma yaşarsam anlar mıyım belkide yaşıyorum hiç hissetmiyorum ağrısız da olabildiğini duydum yalancı kasılmaların. Acaba nasıl bir şey hala tam anlamıyla bilmiyorum. Kimisi diyor ki karnın tamamen sertleşir ağrın olur kimisi diyor bebek bir yere toplanır sadece toplandığı yer sertleşir kasılma herkese göre farklı mı yani
Esra1965 elifozkann adet sancısı gibi ara ara vurup giden biley diye duydum belde kasıklarda ve karında hissedilirmiş. Anlarsın sanırım ya benim de başıma gelmedi henüz 36+3
Evhamlianne elifozkann bende tam karnın sertleşmesi diye biliyorum, öyle de yaşıyorum yani 36+1deyim, ara ara sertleşiyo hatta bugün de oldu ama ağrı her zaman hissetmiyorum, acı eşiğiyle alakalı olduğunu da düşünüyorum
elif475475 elifozkann vaka oturunca geçmeyen yerinizde durdurmayan sadece kocanızı darlayınca bir nebze gönlünüzü rahatlatan bir şey 😅
threestar elifozkann bir yerde toplanıyor sıkıyor kendini bebek, anlamamanız mümkün değil onu ağrılı olursa hele yukardan ya da alttan olabiliyor. Ben ikinci gebeliğin de yasadım öyle bir kasıldı ki sancım da oldu yani korkmayın her türlü anlarsınız
Evhamlianne elifozkann genelde evet, bide sertleştiğinde böyle bi tarafa toplanıyomuş gibi oluyo bariz belli oluyo yani zaten kısa süreli oluyo