Hatice5258 Esrackc her doktora güvenmemenizi tavsiye ederim. Ben yaptırdım ve rahatsızlandım. Insanların düşüncesini almanızı size de tavsiye ederim ki burası da böyle bi platform.
Hatice5258 biranne__ sağolun yaptırdım. Kısa sureliktir inşallah ama rahatsızlanma durumu oldu malesef inşallah yaşamam bi daha
Okyanusolmak Hatice5258 ben şeker ölçüm cihazı alıp bir hafta ölçtüm. Bazen abartılı pilav makarna dondurma falan yaptım baktım nasıl yükseliyor diye 😅 çok şükür çıkmadı.