Başlıktan dolayı kusura bakmayın ilk kez böyle bisey yaşadım sizin de fikrinizi almak istedim şimdiden teşekkür ederim Adetim 2 gün gecikti normalde de düzenli değil 1 2 saat önce kasık ve makat kısmına aynı anda öyle bir sancı girdi ki yürüyemez oldum iki büklüm oldum resmen bir düşük yapmıştım korktum sürekli bakıyorum kanama var mi diye yok çok şükür şimdi ağrı geçti oturup kalkarken acı oluyor biraz sizce neden olabilir daha önce böyle bisey yaşayan oldu mu biraz uzun oldu hakkınızı helal edin