Adetime 4 gün var iki farklı markadan test yaptım pozitif çikti yine koşa koşa kan vermeye gittim pıhtılaşma bozukluğum olduğu için gebeliği ne kadar erken öğrensem o kadar iyi her neyse kan sonucu negatif geldi bir de 2 den bile küçük bu testler nasıl böyle yanlış sonuç verebiliyor bu durumdan çok yoruldum 🥺 artık çok üzülüyorum bu duruma 3.5 ay önce düşük yaptım bidaha anne olamayacağım diye korkuyorum. Sizce adete 4 gün var daha yükselme ihtimali var mı dır?