ilaydarabiaoz Hanımlar ilk baş çok çok silikti böyle oldu ve sürekli geçen günlerde de kuruma çizgisi çıkıyordu baat 7 temmuz sizce var mı yumurtlama günü tek ilişki oldu başka ay boyunca olmadı https://hizliresim.com/thn21g5
1palyaco ilaydarabiaoz kaç dakika da belirdi . Hayalet çizgi var çünkü ilk 5dk içindeyse bence gebelik var gibi . Bende silik çizgi ile öğrenmiştim . İnşallah gönlünüzden geçen olur 🌸
Limonlukekkk ilaydarabiaoz erken gebelik testınde daha net çıkar benımde öle olmuştu 4 gun kala öğrendim
ilaydarabiaoz 1palyaco ilk dakika çok silikti bir saat sonra belli oldu 1.5 saat sonra bariz çıktı meydana canım 🥹
Ebru_y ilaydarabiaoz erken gebelik estimiydi var gibi duruyor ama emin olmak icin kan verin veya 4 gün daha bekleyin testi tekrarlayın
Mervealya1992 ilaydarabiaoz ben hemen kan vermiştim ılk kanda 18 ckmıstı adetten once diye sonra 2 gun snra 66 oldu adet gunumde daha gelmemişyi sende bence ver ıcın rahatlasn
eslemcagla ilaydarabiaoz silik bi cizgi goruyorum erken gebelik testi dene istersen kan da verebilirsin beta degerin dusuk cikar tekrar kan isterler o yuzden bence adet gecikmesini bekle
Dml_is ilaydarabiaoz benimde bu şekilde çıkmıştı hatta daha az belirgin di muhtemelen çok yeni o yüzden silik bir daha test yapın daha netleşecek tır