Annesififi Kızlar 37 haftalık hamileyim göğüs uclarımda sarımtrak yeşil renk e benzer bir kabuk var , bu normal mi sizce başına gelen var mı
Z_ulall Annesififi benimde oldu kabuğu kaldırdım göğsümü sıktım süt geldi sonra şeffaf renkte sıvı geldi ellemiyorum artık erken doğum tetiklemesin diye 31 haftalığım
Seray11ay Annesififi Normaldir canım benim ilk aylarda olmaya başladı doğumdan sonra süt gelince geçiyor. Hametan krem yada zeytin yağı surebilirsin
Annesififi Semakantar evet biraz sıkmaya çalıştım ama bir sıvı gelmemişti. Tekrar deneyeyim çok teşekkürler
Zseda Annesififi hayır böyle durumda gögüslerinizi sıkmayın diyorlar. Normalmis zaten bazi kişilerde süt gelebiliyormus
ZeyneppppGucer Annesififi kesinlikle sıkmayın diyorlar ama rahmi tetikliyormuş kasılmalara sebep oluyormuş