nursen1153 25+2 günlük bebişim saç boyamak ve kestirmek sakıncalımı acaba yada yapan varmı doktora gitmeme daha zamanm var bi fikrinizi alabilirmiyimm??
DuyguSenturk nursen1153 bende burda durayım saçımı boyatmak istiyorum ama endişeleniyorum kuaför iki marka verdi bunlarla gönül rahatlığıyla boyatabilirsin daha önce boyatanlar oldu dedi ama bilemedim🙈
ceco nursen1153 bende kestirmek istedim ama karlı geldiler işte 🤔 bende korktum biraz aöa boyatma ile alakalı 3 Aydan sonra bitkisel boya yapabilirsiniz dediler doktorum
Cyla2014 nursen1153 ben iki sefer boyatmıştım dipleri o da sarıya Almanya da kadın doğumcunun yanında çalışan bir arkadaşıma sordurdum hiç birşey olmaz isterse her ay boyasın dedi tıbbı anlamda hiç bir olumsuzluk yok
busrakorayeymen nursen1153 36 haftaligim. Sali gunu doktoruma sordum doghmdan once boyatiyim mi dye. Izin vermedi😑 koku cok etkiliyor direk kimyasal icerdigi icin. Hatta 20 gunden sonra boyatsan bile ilk sutunu bebege verme dedi bende vazgectimmm
Halimelis Kimi dr boyat diyor kimi boyatma diyor ama benim doğuma bir hafta kaldı boyatmayı düşünmüyorum 40mız çıkınca artık durdur durduk bebeğime bişey olursa vicdan azabı çekerim ki tedaviyle oldu biraz daha beyaz dolaşıcağım kendi düşüncem
nursen1153 Halimelis zaten o yüzden insanın kafası karısıyor bide hamilelikte bende sac dökğlmesi oluyor birazda o yüzden istyrm boyatp kesmek