Yektek22 Kizlar herkes artimedin yalancı pozitif çıkardığını söylüyor doğru sonucu alanlar var mı artimedde lütfen yazın yaptığım ilk dakika daha böyle çıktı hiç beklemeden. Ve daha adetime 8 gün var
12_annee Yektek22 valla bende artımedle öğrendim hamile olduğumu 19 haftalık hamileyim hayalet çizgi görünüyor Allah gönlünüze göre versin inşallah
Fatmanur12345 Yektek22 bende yalanci pozitif vardı insallah üzülmezsin insallah gebesindir rabbim bana ve tüm isteyenlere annelik duygusunu tattırsın insallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
saliha13 Yektek22 Canım ben 2 gün önce artımedin kaset testini yaptım 2 tane, pozitif çıktı. Adetime de 2 gün vardı. Sonra gidip başka bir test aldım pozitif çıktı oda. Bugün de kan testi yaptım 62 çıktı beta sonucum. İnşallah seninde doğru çıkar canım💐
sutlukahve_ Bu marka çok yaniltiyorms ben hiç denemedim ama kullananlar hep şikayetçi bence başka bir marka ile de deneyin
Yektek22 sutlukahve_ öyle yapacağım ama çok umitlendim hiç beklemeden yaptığım dakika çıktı daha tuvaletteyken.
Fatmanur12345 sutlukahve_ aynen prodoctor çok övülüyor onu denemelisin ben art neden ile 3 defa silik çizgi gösterdi ama kan verdiğimde negatif sonuç aldım o yüzden bu teste güven olmuyor
12_annee Yektek22 evet erken gebelik testiyle öğrendim ertesi gün gidip kan verdim sonuç doğruydu bir iki kişide yanlış gosterem herkeste yanlış göstermiyor ama içinizin rahat etmesi için başka bir markaylada deneyebilirsiniz
Yektek22 Fatmanur12345 ezooezz adete kaç gün vardı benim adete daha 8 gün var bu kadar erken belli olması normal mi sizce
ezooezz Ben de yanılma olmadı ikinci çizgi sizinkinden bi tık daha koyuydu beta üçyüz küsürlerlerdeydi. Ama çok kişi yanılttığını söylüyor başka marka veya kan testi yapın yine de ne olur ne olmaz.
Yektek22 uykusuz1parol artimed erken gebelik mı sizinde adete kaç gün vardı benim 8 gün var normal mi bu kadar erken sonuç vermesi
Elif-ada- Yektek22 Hamilik Varsada pzitif çıkarıyor yoksada bssima geldi hsmilelik yoktu ama pozitifti inşallah vardır emin olmak için kan verin varsa bu teste göre kanda cikar
Yektek22 Elif-ada- adete 8 gün kala çıkması normal.mi sizce bir de ınd diye bir marka aldım o nasıl sizce
neslsah-1 Yektek22 onu bilmiyorm ama comfortta erken gebelik testi ve iyi bi testo gün 2 tane aldım biri artımed biri comfort ikisindede silik çıktı çizgim