Yumurtlama olmuyor bende napcam çok çaresizimmm ağlıyorum hep 😰 doktorlarda hormonlar iyi sıkıntı yok diyor. Sürekli doktora gidip takip yaptırmaya imkanım yok. Kendim klomen alıp kullanayım desem o da tehlikeli olur dediler. Nolur bana öneride bulunun testlerim böyle 