Mrb hanımlar 2. Gebeliğim 31+4 haftalık ama ilkinde oğlumda böyle bişey hiç olmamıştı kızımın hareketlerini şuan çok asagida hissediyorum hareket ettikçe afedersiniz ama altıma yapcak gibi oluyorum neden acaba hastaneye gitmelimiyim ki yoksa normalmi bu haftalarda🤦🏻♀️