themom95 Neler hissediyorsunuz nasıl gidiyor? Benim karnım sanki hala yumuşak gibi ilk bebeğimde böyle değildi sanki bir ve cok büyüdü mü emin de değilim
Basakcum themom95 sadece göbek deliğinin altı sert diğer kısımlar yumuşak gibi geliyor bana da.. Ve hareketlerini hissedebildim mi ondan bile emin değilim :(
Neferut themom95 ben de hareketlerini hissetmiyorum canım 17+0 🥲 iki üç gündür kasık ağrım çok sadece
Basakplt En son doktora 17 haftada gittim bebek 230 gr dı geriden geliyordu üstünden 1 ay falan geçti hissedersin hareketlerini sende