Sinemuzaffer 11+4 deyiz . Ama 3-4 gündür sanki karnımdaki şişlik geçti. Dünde ağrılarım vardı .kontrolime 5 gün var daha ama bgün gitmeyi planlıyorum. Sizce normal mi ?yani zaman zaman şişlik geçer mi?
Msdlnmn Sinemuzaffer korkma canim bebek bagirsaklarina baski yapiyo o yuzden sislik ve kasiklarinda agri hissedebilirsin onlar bagirsak tembelliğin içindir beninde oyle oluyo canim
Yalinn8 Sinemuzaffer zaten o bebis sisligi diil siskinlik, inan hepimiz her asamasinda agrilar yasiyoruz, baslarda da karin kasik vajina... hepsi oluyor, endiselenme. Karninin bebisten sismesi 20 den sonra daha bariz olurr😉
Msdlnmn Sinemuzaffer insallah bir sey yoktur canim bende ilk telaslandim sonra doktorum oyle diyince rahatladim hani biliyorum artik eger basiklarim calismadigi zaman kasiklarim agriyo
Gokkusagivemucize Benim de karnım bir büyük bir küçük. Yemek yedikten sonra özellikle büyük 😅 12 bitti bugün
eceuzay Kızlar benimde öyle 14.haftaya giricem yarın gunduzleri karnım yok geceleri 5 aylık hamile gibiyim çok şişiyor iki haftadır bu şekilde alıştım ben artık ilk zamanlar çok korkmuştum düşük riskimde vardı