Sezeryanlik bir durum varsa o ayrı. Herhangi bir sorun yokken en son seçeneğin olsun.Normalde evet yoruluyorsun canın yanıyor ama bebek doğduğu an herşey geçiyor. Sezeryanda birşey hissetmiyorsun ama ameliyat sonrası ağrılı geçebiliyor. Ben korkmama rağmen normal doğum yaptım.suan yine hamileyim normal yapmayı düşünüyorum