Benimde referans dışı eritrosit değerim. Hatta sizinkinden yüksek diye hatırlıyorum en son tahlil yapıldığında. Üroloji yeni bile gittim bunun için doktor bana normal olduğunı gebelikte olabileceğini söyledi. Tabiki siz yine de doktorunuza danışırsınız. Geçmiş olsun:)