Neler yaşıyorsunuz agrilari nasıl oluyor 6 haftaligim rahim ağzında 2 cm 2 tane var dedi kesen yukarıda bı sorun yaratmaz dedi fakat progestan basladi dün öğrendim 2 ay öncesinde sprailimi çıkarttım o zaman yoktu ne ara oldu anlamadim şiddetli ağrılarım oluyor siz nasıl başa cikiyorsunuz bu ağrılarla ne yapıyorsunuz size ne dedi doktor