Frtfadime canıö benim eşim de uzman. Çavuş 10 haftalıkken ameliyat oldum benimde bebeğimi kaybetme durumum vardı eşim bana bakması için hastane rapor yazdı eşinin yanında durması refakatci olarak diye 1 ay izin verdiler hatta 3 ay izin alma hakları varmış refakatçi adı altında bana 1 ay verdiler durumuma riskime göre eşim evde bana bktı işe gitmedi