Cansuuuh inci ve duru çok güzel isimler. Biz de 26+5 olduk kızımıza Aylin İpek ismini koyacağız. Bu aralar Birce ve İdil ismi de hoşuma gidiyor baya ama İpekten vazgeçemiyorum diğer ismini de eşim seçti inşallah ikinci kızıma diğer isimleri düşünürüm🤭😄