Sivas58-46 Kızlar 33+4 haftalık hamileyim göğüsüm hiç büyümedi bir sorun olurmu acaba illa büyümesi mi gerekiyor
Zseda Sivas58-46 niye takılıyorsunuz ki buna 😃 benimde büyümedi çok hatta kayinvalidem de dedi büyümedi diye takılmadım hiç. Doğumdan sonra şişiyor diyorlar
Sivas58-46 Evet benim çevremdekiler de göğüsün büyümedi göbeğin küçücük felan deyip korkutuyorlar ilk gebeligim haliyle telaşa kapılıyorum ama bu süreçte şunu öğrendim kulağını çevrene karşı tıkayacaksın