Nur3838 Kızlar 9 haftalığım dün 8 saatlik yolculuk yaptım mola verdim ama sarsıntılı hoplamalı yolculuktu yollar bozuktu. Sıkıntı olmuşmudur sizce
elif475475 Nur3838 Vala ben daha tutunmaya yeni başlamışken aralıklı olarak 24 saat yolculuk yaptım. 8 haftalık bir şeyi yok 🙃
dika Nur3838 ben sormuştum doktoruma her hangi birşey olmaz 2 saate bir mola vericeksin 15 dakika felan yürüceksin böyle yani inşAllah da olmamıştır 🤲🏻
Nur3838 elif475475 Yolculuğun sarsıntılımıydı senin benim baya sarsıntılıydı o yüzden biraz tedirginim
Nur3838 dika Aslında ara verdim yürüyüş yaptım ama çok sarsıntılıydı o yüzden korkuyorum bişey olmuşmusur diye 🥺 önceden 2 düşüğüm var pskolojik olarak korkuyorum
elif475475 Nur3838 Vala istanbuldan Bartın ordan Sivas dağları ordan tekrar İstanbul berbat yollardan geçtik doktorun seyahatte sorun yok dediği için gittim.
Nurcantas65 37-38 haftada Rizeden evi Konya’ya taşıyan ben 😂😂 birşey olmaz. Aralarda yuruduysen ve kendini yormadiysan sıkıntı yoktur inşaaAllah
dika Nur3838 ee iyi o zaman canım korkma inşAllah birşey yoktur şuan bende yoldayım ailemin yanına gidiyorum