Kolestaz geçirenler yardımcı olabilirler mi???
Kaşıntı var ellerle ayaklardan ziyade kollarımda,el bileklerimde ve bacaklarımda oluyor 3 gündür kabarıyor baya kaşıyorum sonra kendiliğinden geçip tekrar başlıyor. Kusma yoktu ama bugün de kusma başladı bugün 2 kez kustum ne yediysem lütfen yardımcı olun acile gitmeli miyim?