Bugün kontrol sürem daha tam dolmadı kasiklarima bıçak saplaniyo ve vajinamda çok baskı var iki tane kürtajim var korktum hemen polikliniğe gittim çünkü daha önce acile bu şikayetle gittim kanama olmadan bakamayiz dediler poliklinikteki doktor daha geçen hafta gelmişsin buraya acile git dedi acile git dedi tekrar şansımı denedim ve kanaman olmadan bakamayiz dedi zorla bebeğin kalp atışına baktırdım iki tane kürtajim var falan dedim diye baktı onuda hiç bı şekilde ilaç bile yazmadilar enfeksiyondur bol bol su iç dedi böyle bişey var mı ya 😔