Zuleyhadere25 Kendi sancım gelmedi 40. Haftamı cuma günü dolduruyorum doktor çarşamba gel dedi yatışımı yapcak suniyle dogurtcak bu arada 2 cm açıklık var 2. Dogumum olucak kolay olur mu acaba ilkindede suniyle dgum yapmıltım 16 saate bunda inşallah o kadar sürmez. Değişik hissediyorum ve korkuyorum galiba çünkü neler yaşayacagımı biliyorum az çok 😣
06Pembemavi80 Zuleyhadere25 ikinci daha kolay oluyor inşaallah sizinde öyle olur. Bol dua edin sağlıkla kucağınıza alın 🌼
Rumeysamete Meryem Ana otu denesene canım bende normal doğumu bekliyorum ama olmazsa banada suni sancı verecek kendiliğinden olsa da suni sancı verse de ben Meryem Ana otunu denecefim çok olumlu yorumlar var
Rumeysamete İnşallah okadar uzamadan acilman olur da doğumun olur bizde bu hafta yada haftala bekliyor artık Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥹
Zseda Mac99 bu cuma 40.haftasini dolduracağını söylüyor. Haftaya çarşamba suni verilecek. Gayet anlaşılır yazmis aslinda ..
Zseda Mac99 Sizinde başka işiniz olmadığı gibi ? Gayette güzel yazmışım saldirganliginizi okuduğunuzu anlamiyor olmanıza veriyorum. Malum ne post sahibini ne beni anlamamışsınız.
Nurcantas65 Sancılar için sıcak suyu kullan lütfen beline karnına tut,ağrıyı ,,10 üzerinden 4 e indiriyor. Rabbim kolaylık versin
Zuleyhadere25 Nurcantas65 1 kere duşa soktular oda iyi geldi ama sancıları hep ayakta eğilerek yataga başımı koyarak geçirdim ama çok zordu
Zseda Zuleyhadere25 nasılsın peki açılma var mi doğum oldu mu ? Bana haftaya çarşambaya gün verdi sezeryana alacak acilmam yok. Suni de versem devamı gelmez dedi 😔
Nurcantas65 Zuleyhadere25 ben sıcak sudan çıkmadım aslada uzanmadim. Ikınma hissi gelene kadar 6 cmle girdim ıkınma gelince çıktım direk. Çok iyi gelmişti bana.mumkunse öyle yap zorluyor yoksa insanı gerçekten
1159098263 Zuleyhadere25 nasıl yani doğum anında ne hissettin 2. Daha kolay derler hep ilkin arasında ne kadar vardı ki