serra88 ben bella maisondan bir takım aldım annem de bir tane almıştı bir tane de kayınvalidem almıştı toplam 3 tanem vardı sadece birini kullanıyorum yıkayıp yıkayıp bella miadpna mutlaka bakın harika gerçekten yorgan ve yastık için olan kılıfları kullanmıyorum uyku tulumu kullanılıyoruz iki yaşına kadar kışın daha doğrusu o yüzden uyku tulumu alın mutlaka beşiğe de sadece çarşafını örtmüştüm 🫶🌸