Brgmde 5.3 de gittiğimde kese minikti 6.0da gittiğimde kese gelişmişti bebek yoktu şimdi bebek doldurmuşmudur. Yoksa 7. Haftaya kdr bekleymmi
Asi_07 5 haftalıkken kese göründü 15 sonra tekrar gelmemi istedi 7 haftalıktı gittiğimde hem bebeği hem kalp atışını gördük isterseniz bekleyin görünmez belki stres yaparsınız
Barbie77 Bence şimdi gitme canım acele etme daha küçük çünkü kalp atışı bu haftalarda duyulmayabiliyor benim doktorum 7. haftada çağırmıştı.