Yeniyeniden Dcledcle suan 9+6 bugün doktora gideceğim inşallah ultrasyonsds sokar merak ediyorum bir problem yoktur inşallah
Asi_07 9+6 haftalık olduk geçen hafta gittim herşey yolunda iki hafta sonra ikili test için gideceğim şuan için sıkıntı yok ara ara baş dönmesi ve ağrısı dışında tabi kasık ağrılarım da ufak ufak oluyor
Asi_07 Dcledcle Hiç bilmiyorum en son kotrolüm geçen haftadaydı Dr bişey demedi benim de sormak aklıma gelmedi ikili test için gideceğim inşallah o zaman öğrenirim
Dcledcle dika ayyy benimde gerçektensırt ağrısı aşırı derece de rahatsız ediyor rabbim yardımcımız olsun
Minigim28 Bizde 10+1 günlügüz şükür ki hersey yolunda cuma günü kontrolüm var.kasık agrısı ve gögüslerimde agrı var normal diye düsünüyorum.
dika Dcledcle amin inşAllah doktor normal dedi bebek gelişiyor diye ama karnımda bu kadar acı yok sırf feci ağrıyor bakalım sağlıkla gelsinler