Kocagoznurrrr27 merhaba bende 35+0 girdim. En son kontrole gittiğimde bebek kanala girmişti orada duruyordu, normal doğum görünüyor dedi hep doktor, inşallh dönmez normal doğum istiyorum 🌸 egzersizlerime devam ediyorum, aklıma da zaman zaman şey geliyor egzersiz yapıyorum ama doğumu başlatırmıyim diye. 35. Haftaya da girdim tereddütte kalıyorum ara ara doktor egzersizlere devam et dedi ama bilmiyorum. Korku sarmaya başladı sanki belkide bu yüzden bu düşüncelere kapıldım