30+2 günlüğüz ikiz gebeyim bitanesi başı aşşagı inmiş doğum pozisyonu almış heran doğum gerçekleşebilir dedi doktorum ve bugun karnımda sanki çocuklar yok gibi aşırı bi hafiflik hissediyorum sadece kasık sancılarım fazlalaştı sizde hafiflik hissediyor musunuz