artikboyle Kızlar keseyi ve bebeği gördüm ama kalp atışı için bir dahaki hafta geldi doktorum. 6 ile 7 hafta arası duyulur diye okudum hep birazcık üzülmüş olabilirim🥹 siz ne zaman duydunuz bebişinizin kalp atışını
Merve-metin artikboyle dün duydum canım dr 7 haftalık dedi üzülme haftaya gittiğinde duyarsın kalp atışını da
Ozlemsasa1 Merhaba kızlar normalde 7+4 son adet dönemime göre ama ultrasonda 6 + 6 görünüyor ve kalp atışını duyamadık dedi doktor cumartesi günü gel tekrar bakalım duyamazsak kürtaj dedi bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum 😔