Maddenin (ç) bendi “ç) Hamile öğretmenlere, hamileliğin yirmi dördüncü haftasından itibaren doğum sonrası analık izni süresinin bitimini takip eden iki yıllık sürenin sonuna kadar İSTEMEMESİ halinde nöbet görevi verilmez.” şeklinde daha önce bir (1) yıl olarak belirtilen isteğe bağlı nöbet süresi iki (2) yıl olarak değiştirilmiştir. Yanlış biliyor müdürünüz.Ayrıca nöbet tutmak istemeyen öğretmenlerin dilekçe vermesi gerekiyor. isteyen öğretmen de nöbet tutabilir.Müdürünüz bilmiyor.Eğer nöbet tuttuysanız geriye dönük para ödemeyi kabul etmeyin.
Umutmirzainci