aselelif06 gebelik okulundan daha detaylı bilgi alırsınız bence( refakatçi,doğumhane durumu gibi) devlette hangisini düşünüyorsanız gebelik okuluna gidip konuşun. Takipli ya da kayıtlı hasta olma zorunluluğunuz yok. Gebe olmanız yeterli eğitimleri almak içinde. Özelde muayene olsanız bile bu eğitimlerden faydalanabilirsiniz. Umarım içinize sinen yeri bulup kolay sağlıklı bir doğumunuz olur 🙏