b-bg merhaba dün hastaneye gittim 13+4 günlük bebeğim erkek gibi biraz yanılma payımız oluyo ödem oluyo bebekte erkek sanabiliyoruz dedi ama %90 erkek dedi sizde bakın erkek midir kesin
Hcrndgn Bende 13 haftalığım ama daha belli olmaz diye gitmiyorm çünkü yanılma payı olabiliyor bu haftalarda sağlıcakla kucağınıza alın
b-bg Hcrndgn çok merak ediyorum her hafta gittim erkek diyince dün oh artık gitmem dedim ama bu sefer de yüz de yüz demediği için içim içimi yiyor
Alesh b-bg bence tam net pipi gormedigi surece erkek diye kendinizi alistirmayin. 20. Haftada kiz oldugunu ogrenen yakinim var.