kubranurleo İçime şort giyiyorum zaten. Elbisenin eteğini kaldırıp şortu biraz indirip öyle karından muayene olsam tuhaf mı durur ya? Hep pantolon giyerdim ama bu sefer hava çok sıcak elbisesiz duramam. Siz giyiyor musunuz muayenede elbise?
tunasmom kubranurleo elbise rahatlıkla giyebilirsiniz zaten örtü örtüyorlar. Ben gebeliğimde öyle yapıyordum geçen yıl elbise giydiğimde üzerime örtü örtüyorlardı.
[silindi] kubranurleo Ben de muayenelerde elbise giyiyorum bu sıcakta giyecek başka bir şey bulamıyorum 🥲 zaten örtü seriyorlar karın açık kalıyor bir tek gönül rahatlığı ile giyebilirsiniz.
Essidiey kubranurleo Son muayeneme ben de bu düşüncelerle gittim ve yanıma bir şal aldım elbiseyi kaldırınca üstüme örterim diye ama gerek kalmadı, yardımcısı örtü verdi örtmem için.
miavega kubranurleo valla ben elbise giyiyorum zira giyecek başka bir şeyim yok 😅 gayet de yukarı kaldırıyorum külodum kalıyor. Onu da hafif aşağı sıyırıyorum. Yani zaten vajinamı vs tamamen görmüş birinden iç çamaşırlarımız görünüyo diye çekinmemeliyiz bence hiç dert etme nasıl istiyosan öyle giyin git 🌸💖
Betul-97 kubranurleo Bayramdan önce gittim hiç sorun olmadı içime tayt giyiyorum zaten elbisemi kaldırdım taytımı da biraz sıyırdım muayenemi oldum. Bu sıcakta elbiseden daha rahatı yok bugün de randevum var yine elbise giyeceğim doktorum da kadın ne olacak😊😊
RES kubranurleo ben tesettürlüyüm ben de elbiseyle gidiyorum. Zaten karnımdan pantolonlarımın hiçbiri olmuyoe 😂
FKRKS29 RES bende tesetturluyum bende hep etek takim giyiyom çok rahat gelyo 😄 hep yukarı kaldirmiyom hem serin iluyo😄
aslanbeyy Muayene sırasında havlu ile örtülüyor, hazır olunca asistan doktorumu çağırıyor. Nst sırasında kapı sık sık açıldığı için yanımda ince eşarp götürüyorum onu kullanıyorum .
3_oglan_annesi Bnde hep elbiseyle gtmek istiyorum da dewlet hastanesi olduğu için çekiniyorum haliyle 🤭
Suey Aynı şeyi düşünüyorum yaz mevsimini elbiselerle geçiren ben muayene günü pantolon giymekten nefret ediyorum iyi oldu yorunlari okuduğum cuma günü randevum var elbise giyerim 💃🏻
Esoss88 Ben tesettürlüyüm ama bende hep elbiseyle gidiyorum valla kapri bi tayt giyiyorum içine çok rahat oluyor. Bu sıcaklarda valla pantolon yapışıyor insana.
Melek3675 kubranurleo bende öyle yapıyorum zaten altımda tayt oluyor bu sıcakta ne pantolon ne tayt imkansız
Neferut kubranurleo ben de hep pantolonla gidiyorum rezillik bu sıcakta artık bende altıma şort veya tayt giyerek elbise giyip gidicem ya
Gamze_gamze kubranurleo ay bu konuyu bir ben dert ediyorum sanıyordum 😂 o zaman yarınki kontrolümde ben de giyiyorum
myavocado kubranurleo giyiyorum, örtü veriyorlar zaten herhangi bir sıkıntı yaşamadım elbise daha rahat oluyor ben tayt filan da giymiyorum altına
Limonlukekkk kubranurleo ben hep elbiseyle gidiyorum şort falanda giymiyorum örtü var zaten muayene odasında
FyA kubranurleo ben etek giydim elbisede giycem artık bu sıcaklarda ne pantolonu 🤣🤣🤣 yanıyoruzzz aynen şort iyi fikir bende alıcam içime giymeye