Mervisimm07 Bebeğimin odasına tavana asmalı cibinlik arayışındayım öneriniz varmı memnun kaldığınız sayfa vs ☺️
surmene-1967 Mervisimm07 tül çok toz tutuyor ya ben hiç önermiyorum beşiğin içinde geldi ama kullanmıcam
Mervisimm07 umena o kadar çok dolandırıcı sayfa var ki instagramda bir kez yaşayınca korkuyor insan ne yapalım memnun kalanlardan öneri almak kötü birşeymi anlayamadım
balim35 @surmene-1967 aaa bende hevesle aldım cibinlik durusu çok hoşuma gidiyor kullanışlı değil mi yani 😏
surmene-1967 balim35 görüntüsü güzel ama camda kullandığımız tüller bile çekince nasıl tozlar uçuşuyor 🥲