alyawong00 Arkadaşlar 9 haftalık gebeyim bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil erkek olursa eşim ubeyde ismini koymak istiyor ama ben yanına bir isim daha olsun istiyorum sizce ubeyde isminin yanına nasıl bir isim yakışır
Mehtapca06 alyawong00 yanlış anlamazsınız arap kökenli misiniz neden Ubeyde güzel isim ama sanki direk arap bir aile havasi var.
alyawong00 Mehtapca06 hayır arap kökenli değiliz Türküz ikimizde ben Ubeyde ismini de istemiyorum ama eşim çok ısrarcı koymakta hoşuna gidiyormuş
Mehtapca06 alyawong00 yani güzel ama çağ o kadar farklı ki yarın cok başarılı olduğu zaman avrupaya açılmak istediğinde hep ön yargıların muhatabı olur endişesi icindeyim. Yinede sonuçta sizede birsey diyemem benim çocukların isimlerini de ben koymadım 😂