Normalde devlete annelik hakkından yararlanıyordum muayene ücreti ödemiyor dum ama bugün gittiğimde 30 günlük prim mi ne bitmiş artık ücretli olcak muayene ücreti 300 istediler kan nst de Yapılck 1000 TL yi geçer dediler böyle bsyle karşılaşan oldu mu doğum ücreti fln ne kadar olur