Miraysnck Kızlar pzt kontrolüm vardı doktor bebek kanala yerleşmeye çalışıyor dönmüş dedi. Kasıklarımda Ağrı var çok baskı hissediyorum. Doğum yakın mıdır sizce?
Edaa01 Miraysnck tabiki orası öyle bekliyoruz hepimiz bebişlerimizi sağlıkla gelsinlerde bitsin artık bu surec