Dml_is Merhaba kızlar bebeğim baş geliş liydi dün muayeneye gittim 36. Haftamdayim doktorum tekrar ters dönmüş dedi bu durumu yaşayıp tekrar dönen oldumu bebişlerde
zelis63 Dml_is benm 35. De kontrolüm vardı hiç dönmemişti haftaya tekrar kontrolüm var 38. Hafta oluyor bakalım ne alemde simge duman diye bir kadın var ters duran bebek için egzersiz onu yapıyorum hergün sende dene istersen
Baycam Dml_is ben 🤦🏻♀️ gecen hafta 36+6 da gittim dönmüş dedi yarın tekrar gideceğim 37+6 oluyo doktor eğer dönmezse sezeryan günü veririm demişti. Bazen kafasını sağımda solumda hissediyorum bakalım ne olacak ımarm doğum pozisyonunu almıştır
fidanylcn benim de bir ay önce gittim baş geliş dedi hee şey normal bir ay sonra kontrole gel dedi cuma günü tekrardan gidicem bazen tekmelerini aşağıda hissediyorum bazen de göğüs kafesime vurup duruyor bi aşağı bi yukarı bakalım gittiğimde ne olacak
Dml_is Baycam dizinde çok hereketli mi bebeğiniz benimki aşırı hareketli doktor döner tekrar dedi ama bilemiyorum