Aylaa123 Ciceklerrrr çok düşük hipoglisemi de riskli bir durum doktorla konusun bence sadece yüksek şeker değil düşük şekerde şeker hastalığına yol açıyor
merimiri Ciceklerrrr şeker yüklemem iyi çıktı 1 hafta sonra sağlık ocağına gittim ordaki testte düşük çıktı bende anlamadım bir defaya mahsus olabilir dedi bakalım 🤷🏻♀️
muzeyyenkomurkara Ciceklerrrr benimde bu şekilde çıkıyor 7 aydır doktorum yüksek çıkmadığı sürece bir sıkıntı olmaz düşük çıkması iyi az az sık sık beslen şekerini dengede tut demişti
Ciceklerrrr Aylaa123 yarin sabah kontrolüm vardı hemen götürürüm sonuçları ona yarın inşallah birsey olmaz ya
Aylaa123 Ciceklerrrr bir defalık ölçümde düşük çıktıysa küp şeker ağzınıza atabilirsiniz ama sürekli düşük çıkıyorsa sıkıntı
canvecanan Aylaa123 benim evde ölçüm yaptım 88 çıktı açlık tokluk 123 çıktı yüksek mi acaba diğer günlere göre bugün tokluk yükselmiş. Normalde 110 çıkıyor
Aylaa123 canvecanan açlık şekeri 70-100 arasında tokluk şekeri yemek yedikten 1 saat sonra 70 140 arasında normaldir
Aabb-33 muzeyyenkomurkara merhabalar benim de düşük çıktı tedirgin oldum siz dikkat ediyor musunuz acaba beslenmenize falan
muzeyyenkomurkara Aabb-33 doktorum az az sık sık ye dedi bana düşmesini engellersin böylelikle dedi yememe öyle aman aman dikkat etmiyorum sebze ağırlıklı tüketmeyi sevdiğim için belkide