HelloooMomy Kızlar bıktım artık düşünmekten 30 hafta oldum ama hala isim yok. İsimli yaptıracağım şeyler var karar vermem gerekiyor artık 🥲 Eşim Aden Alya istiyor Bende şimdi Simay ismini beğendim. Simay Aden ya da Aden Simay