Crnsln Sbeki aynen canım iç gece de 2 tane içersin farketmez. Benim günde 4 tane aldığım bile oldu mide bulantılarım çoktu çünkü benim bir zararını da görmedim 38. Haftamdayım
Arsell Kızlar ben 36 hafta oldum hâlâ gece 2 tane alıyorum. Bir sorun oluşturmaz değil mi… Dün kullanmamayi denedim.. yapamadim gün boyu
merimiri Brgmde geçiyordu genel olarak hiç gayet yeterliydi benim için cnm zaten 18. Haftaya kadar falan yaşadım ben
Sbeki Hala kullanıyorum 23 haftayım bıraktığım gün midem kötü oluyor korkuyorum bırakmaya zararı var mı acaba
Zg99 Sbeki 25 haftalık olacağız sürekli kullanmam gerekiyor Dr geçmiyorsa hamilelik sonuna kadar kullanabilirsin dedi