Ben de 34+4de doğum yaptım, ciğerleri tam gelişmediği için küvöze aldılar tabii ki. Su vardı bizde de zamanla açıldı, hala küvözde🙏🏻 sizi çok çok iyi anlıyorum ama emin olun orada olmaları iyi olmalı her şeyden önemli. Bizler de güçlü olmak zorundayız, çok zor biliyorum ama iyi ol ki güzel süt gelsin annesi 🤍