eminekcr Merhaba arkadaşlar. Hamilelikle dr. Tavsiyesiyle kullandığınız balık hapı nedir. Birde bebise kilo aldırıyormuş doğru mudur?
SevgibiR eminekcr efa mom kullanıyorum Dr yazdı bitcek az kaldi yeniden alcam😂 başta sevmedim balık iyy kilo aldırır bu fln diye sonra iki gün içmedim bıraktım ben bunu sevmedim dedim çok yorgun hissettim kendimi halsiz 🤣 başladım düzeldi cnm balık hapim 😂
Busra16 Merhaba canım, ben omega royal havyardan elde edilen yağı kullanıyorum piyasa da en iyi balık yağlarından biridir tavsiye ederim☺️ Anne ve bebek sağlığı için muhakkak alınmalı çünkü ben balık her zaman yiyemedim bu hapı kullandığım için gönülden rahatım.
DamlaK Busra16 merhaba kaçıncı haftada başladınız kullanmaya ben 13.haftama girdim hala folik asit kullanıyorum
mel33 Busra16 Canım bende o balık yağını içiyorum.koyu kahve kapsül gibi.bana 25.haftada verdi doktor.ondan önce imon omega3 içtim
Kyhnsnl58 Bende imom kullanmaya başladım bakalım inşallah iyidir. Yediklerim bebeğime yaramış bana yaramamış doktor seninde kilo alman güçlenmen lazım deyip verdi