Kızlar kontrole gittim alttan muayene de kese altı 3 cm kanama var dedi yatış yaptı düşük riskin var dedi Dr. ben kanama hissetmedim görmedim sadece adet sancılsrım oldu hafif byle olan var mı kese eve bebekte sıkıntı yok ağır bi işte görmedim progesteron başlandı