Merhaba:10+2 haftaligim 2.hamileligim ve göbegim vardi zaten gebelikten önce ama hamilelikten sonra karnim cikmisti bile ama bu cumartesiden beri sanki karnim kuculdu normalmi korkulacak bir durum mu tecrubeleri olanlar lutfen cevap verirmisiniz?haftaya ultrasyonum var ama icim icimi yiyor:(