30 haftalık hamileyim. 2 hafta sonra tekrar doktor kontrolüm var bu sefer nstye de girmemi istedi doktor. Nst için bu haftalar normal mi? internette 32 de gördüm 34-36 da. emin olamadım. Ayrıca nst için ek ücret alınıyor diye duydum. Medicanada güncel nst ücreti hakkında bilgisi olan var mı?