Artan zam ve memur maaşlarından sonra buraya bile sormadan geçmek istemedim🫠😂 eşimle birlikte ikimizde sağlıkçıyız o tıbbi laboratuvar mezunu ben yaşlı bakım mezunuyum. Bu sene de hamilelikle birlikte nasipse yine sınava giricez. Varmı önlisansta 80 küsür alan şunları yaptım şunları dinledim vs diyebilcek olan tavsiye öneri motivasyon artık ne olursa 🐥